jag kan inte låta bli
2011-02-09 / 21:22:16 / Allmänt

som sagt jag kan inte sluta blogga, jag mår så bra och känner mig fri när jag får skriva lite sådär ibland.
Och jag som inte skulle blogga förens min andra blogg är klar men jag kan inte låta bli ;)
Men kan berätta för er vad min andra blogg kommer handla om.
Jag har bestämt att så fort jag byter blogg så ska jag börja om, en ny start med mig själv.
Jag ska köpa gymkort i söderköping så jag kan gyma varje måndag,onsdag och torsdag.
Sen på söndagar ska jag försöka gå på gympa i gusum och sola lite solarium.
Vill verkligen känna mig nöjd med min kropp och må bra.
så min andra blogg kommer handla om mycket träning och självklart kläder och min vardag!
Hoppas ni kommer tycka om den.
Skriver så fort det blir klar vad den heter!
Puss på er underbara!


Ronja



2 Kommentarer
Julia:

Tycker om din blogg Ronja!! :)



SKRIVET DEN: 2011-02-17 KL: 20:57:48 URL: http://juliamarias.blogspot.com
Ronja(svar):

det var ju bra !



SKRIVET DEN: 2011-02-19 KL: 13:54:12 URL: http://ronjjakarlsson.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: