Home sweet home!
2011-02-02 / 18:08:38 / Allmänt

sådär nu har jag kommit hem ifrån skolan, Haha lite sent kanske med tanken att jag sluta 2..
Men har varit hos Ida och fikat. Blev inte att åka till ungdomsmottagningen idag eftersom det bara var dropp in på torsdagar. Så i morgon ska jag försöka att hinna åka ner :)
Min dator har gått sönder med, alltså min skoldator.. Varje gång jag trycker på bokstaven Å så blir hela skrämen svart..
öhmm bra jobbat ronja!  så i morgon blir det att lämna in data jäveln,buhu hoppas det fixar sig!
Men skitsamma! Snart blir det mat MUMS sen ska jag ner till Gusum med Linus och hämta jolene och handla lite godis och sedan ta ett varmt bad och bara ta det lungt :)
så vi hörs sen!
Puss
Ronja



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: